luni, 1 martie 2010

Concurs “Poartă-mă, mami!”

Din nou un super concurs pe Ziarul Copiilor!!!
http://www.ziarulcopiilor.com/concursuri/concurs-poarta-ma-mami/  
sposorizat de  sling 
Eu personal, nu am stiut ca exista aceasta varianta..am folosit marsupiul.
Sara a stat in marsupiu atat afara cat si in casa (cand era agitata) de la o luna si pana pe la 9 luni.acum are 10 kg si nu mai pot sa o pun in el deoarece, nu este indicat pentru greutatea ei.
De mare folos mi a fost la inceput cand colicii nu o lasau in pace deloc...trebuia sa fac"santuri"in casa plimbandu ma cu ea in brate.Sora mea va naste in curand si este hotarata sa l incerce:)
Am fost la babyexpo si am testat acest sling.Este extraordinar,nu se compara cu marsupiul care este destul de incomod si pentru mamica si pentru bebelus care sincer,e cam inghesuit in el... 
Mi ar fi de mare ajutor acest sling pentru zilele in care trebuie sa ies si cu cel mare in parc.Cand Sara ar obosi as pune o in el,pentru a l putea supraveghea pe cel mare.
Aici  gasiti beneficiile acestui sling  http://www.sling.ro/beneficii/pentru-copil/

MULTUMIRI ZC SI SLING.RO
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu