joi, 18 februarie 2010

de 8 martie imi doresc un telefon

 


 Ce femeie nu si ar dori un asemenea cadou,mai ales in vremurile astea de criza?:)
este un telefon cu un design de invidiat,subtire,finut potrivit oricarei femei.Avantajul cel  mare pt mine ar fi ca as scapa de grija pentru doua telefoane.DIN CATE TELEFOANE AM AVUT,NICI UNUL NU A AVUT REPORTOFON!!!mi as dori sa l am la indemana pentru a inregistra pe pitica mea ,care,incepe sa spuna primele ei cuvinte:) , si camera este destul de buna 1.3 mp .... Ceea ce mai imi place la el este ca nu este cu clapeta sau pe slide si bineinteles ca nu are joystick pentru ca dupa cateva luni de zile ori se rupe clapeta ori nu mai functioneaza slide-ul sau joystick-ul asa ca, acest telefon eu zic ca mi s-ar potrivi perfect :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu